Nu är det officiellt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Om jag gjorde!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hm ja. Ett.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nu måste jag tänka.. Nej det tror jag nog inte.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5.Vilka länder besökte du? Finland (Åland), Cypern. I think
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Att få bli nykär. Men det vill jag ju inte bli igen, för jag vill ju inte att det tar slut mellan mig o Robin.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många! Men ja, 14 februari (robin) är väl det största
8. Vad var din största framgång 2009? Jag hittade mig tror jag.
9. Största misstaget? Åh, sånt vill jag inte delge på internet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jo det har jag verkligen! Har åkt på halsfluss ett antal gånger. O sen mina njurar osv. 
11. Bästa köpet? Ålands resor. Synd att det inte fanns sämsta köpet; jävla fittkamera.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, ålandsresor, presenter, mat, mat, fika, mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja ♥
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Så himla många! Allt med melissa horn, kings of leon, haha, beyonce's jävla halo, alltså, det här var ett musikår, så överdrivet många låtar. Men, where does the good go med Teagan o sara får nog vara låteN nummer ett.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ja, då det var det bästa året i mitt liv så...
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit med ute, inte varit hemma lika mycket. Men samtidigt, varit mer med familjen. Träffat Robin varje dag hade väl varit ett bra mål.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat bort mina jävla pengar. Det här har varit ett sånt fattigt år. Och ätit mindre. Jag har moffat. O moffat. O moffat...
18. Hur tillbringar du julen? Traditionsenligt; hos mormor o morfar.
19. Blev du kär i år? Nej då! Bara sådär dödligt kär att det skär i min kropp varje gång jag tänker på honom. Och att han inte är här. Har aldrig varit mer kär.
20. Favoritprogram på TV? Faktiskt så har jag inte kollat på tv alls i år tror jag. Får väl dra till med How I met your mother.
21. Bästa boken du läste i år? Stieg Larssons? Nej det var 2008. Men åh ja, nu vet jag! Tillsammans är man mindre ensam. Fyfan vilken underbar bok!! Annars läste jag mycket om tonåringar haha. Och kärlek. Och folk som dör? Positivt.
22. Största musikaliska upptäckten? Det är för långt för att jag ens ska börja tänka på det.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig inget, så. Men fick fina presenter. 
25. Något du önskade dig men inte fick? Japp. Robin.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009 ? Var i skolan haha. Och åt god mat. Och på kvällen så kom Robin hit. Så det var trevligt.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Knappast. Men ja. En lägenhet. På åland. Hehe. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lite varierande haha.
29. Vad fick dig att må bra? Den där bonden. O vännerna.  
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Svårt. Men ehhhh, Rob såklart. O sen han Viggo snubben.
31. Vem saknade du? Ja, han då. O sen lite gamla vänner.
32. De bästa nya människorna du träffade? Väldigt många! Känns taskigt att lista upp folk haha.



Jag ska snart ha ett litet bildregn. hIHIHi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0