Saker folk inte borde veta om mig men vet ändå:

  • Vad det där jag köpte på apoteket är
  • Vad som hände på valborg
  • Att jag har konstiga lustar, när det gäller det mesta
  • Att jag är blond. Överallt.
  • Jaktstugan.
  • Hur många bröstvårtor jag har, haha.
  • Vad som hände på skolgården
  • Hur otroligt okvinnlig jag är

Och för det mesta har jag mig själv o skylla.. Förutom när det häller.. Eh.. Uhm.. Jo... Alltså.. Jaha, nej inget. Jag är en liten skvallrare. Om mig själv. Bra jobbat emma!


Kommentarer
Postat av: iza

vi tycker ju oftast om dig

fast vi vet det där

2010-01-14 @ 22:38:14
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: stina

ddet är väl dom där sakerna som gör dej till värdlens bästa emma, haha ... elelr kanske.. :) <3

2010-01-15 @ 06:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0