För att jag har blivit en liten paparazzzzi

Idag har jag gjort TRE nya bloggar på olika bloggsidor bara för att jag är 1. jättetrött på min gamla blogg, 2. trött på blogg.se, 3. trött på design här, 4. sugen på något nytt. Men, inget kändes bra. Det var komplicerat och jag fick ont i huvudet. Stod och skrek på jävla wordpress och fattade inget, det blev ju inget bättre av att det var på engelska... Antar väl att jag får stå ut med blogg.se ett tag till. Skulle ändå inte orka byta, eller orken är det väl inget fel på. Snarare vilja, har skrivit här sen 2007 tror jag och det skulle kännas stort att lämna. Men jag vill göra om. Får se om jag ska göra det ikväll. Kanske. Om jag orkar ehhhhhhhe.

Imorgon kommer förmodligen pappas bror och hans mini-barn hit och skruvar på våran pool. Så jag måste upp tidigt och städa -.- Feels boring, har inte städat sen Robin var här sist och då städade jag knappt då. Och det var ett tag sen om vi säger som så. Öööhhh, kommer inte ens ihåg när det var. Bra plan. Jag är trött och vill lära mig mera om min kamera ♥

Dessutom fick jag ett par snygga bilder idag, fast ÅH vad det var svårt, skakigt och jag började svettas. Vem trodde fotografering var en jäkla sport? Låg och stod i vinklar jag aldrig har rört mig i förut... JESUS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0