Vill er inget egentligen, men ja, I am alive!

Redan i måndags kom Robin hit och vi har hunnit med en massa. Vi har sovit. Och sovit. Och sovit. Som om vi inte har sovit på flera år. Men mysigt, jag sover bäst när jag får krypa in i hans bamsefamn. (Hahaha, jag skrev bamsefarm, lol). Vi har varit på eskilsfestivalen (vilket var astråkigt) men fick träffa älskade stin-svin, så dagen blev inte ett total failure. Och så var vi på bio, Robin Hood. Den dög väl antar jag. Hade inte fattat att den skulle handla om hur legenden började eller what ever så det var lite stört. Och sen har vi åkt bil. Till typ McDonalds, jag gillar att utnyttja min pojkvän som har körkort <333

Idag skulle vi riva ett jävla golv. Så jävla jobbigt. Så jävla varmt och kvavt. Så boring. Så vi gav upp, rätt så fort.

Äh, jag lever iaf och är glad (för det mesta). AVSLUTNING PÅ FREDAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0