En liten text och en (fyra) små emmor.

Äntligen är det fredag igen! Och det känns helt underbart skönt (hade klart varit bättre om jag har en pojkvän här som gillade att klappa min mage) och det ska firas! Ikväll ska jag umågs med fina vänner hos en fin vän med fint fett. Observera att det inte är vännen som har fettet, utan vi ska äta gott fett. Även om jag kommer insistera på grönsaksdipp, popcorn och havregrynsgröt! Frukt är det nya godiset, ju! För det måste jag säga, jag har varit duktig. Fick 400 gram toblerone nu av Sara när hon kom hem från Mallorca. Och okej, (syndare) jag åt tre bitar igår och en idag, MEN sen gav jag resten DEN HELA till henne så hon kan bli tjock och jag fortsätta bli smal. Antar att det lutar mot onyttig kväll ikväll, bara o walka walkarna imorrn, yes yes (min röst).

Jag var anyways hos den där mysiga vårdcentralen idag, hos en trevlig polsk läkare. Jaha, jag fattar som vanligt inte ett ord av min läkare sa, precis som tandläkaren! Och det känns ju bara underbart, jag vill faktiskt förstå!!!!!!!! Suck. Men hur som haver, jag fick min medicin och på köpet så köpte jag en handkräm från apoteket, den luktar ljuvligt! Papaya. Den känns silkeslen och nu känner jag att jag bara svamlar, see you later, bye bye baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0