Nu har jag gjort onyttiga saker igen!

Ja jag städade lite i bloggen. Typiskt att jag alltid ska få för mig att göra något sånt när jag har plugg att göra. Som faktiskt måste (herregud jag skrev först måstA, jag får inte börja använda åländska ord!) vara klart till imorrn! En jäkla uppsats ska skrivas till imorgon och det kommer inte gå så bra. Nej usch nej. I-search heter det visst. Abort tycker jag tydligen är spännande så tydligen ska jag skriva om det. Ska hitta två muntliga källor (I am searching youtube). Hm. En fråga, är youtube ett ord eller två, you tube? Det borde ju egentligen vara två ord, men allvarligt, jag skriver det nog alltid som ett ord! Efter en liten snabb search på deras logga så står orden i två olika fält ju typ, så då borde det vara två ord. Bra, ett till i-landsproblem är löst!!

Och helt plöstligt fick jag lust att städa och gå ut o gå och dammsuga och gosa med marsvin (alla dessa saker görs cirka vid jul och sen en gång vid påsk, eller vid stor uppsatssrivning). Äh. Skit i skolan. I am /care. Jag vill se klart på sex and the city och jag vill bli smal och jag såg att dom har rea på tres semme schampoo o balsam uppe på Ica, endast 50 kronor styck! Måste komma ihåg o gå upp dit o köpa genast! Pusselipuss!


Mysig bild från när jag var med Robin till Romme. Swooop rakt ner så kommer en svart backe! (Nu tror alla att jag åkte i en svart backe, aa juste. Jag började gråta när Robin ville att vi skulle åka i en blå backe!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0