This time baby, I aint the same

JAG HAR ETT LIV.

Så, nu är det sagt! Nu kan jag skriva fina kloka ord här ändå. Let's start: öööh, bröl, eheeee. Lol. Ja.

Jag hade det askul i Romme och ännu roligare var det att leka hotelliv med min pojkvän. Och ännu bättre var det att sova tillsammans med honom i hans soffa i tre dagar ungefär. Så på mig går det ingen nöd. Även om det kommer göra det nu i två veckor, men sånt ska vi skita i, right?

Jo juste. Jag klippte mig idag. Som vanligt blev det kort (som alltid när jag klipper mig) men den här gången blev det snyggt! Tycker jag.. O snart ska det färgas, blir nog lite kopparfärgat..? Öööh, det kommer ta död på mitt hår och jag är dödligt rädd att jag blir en morot. Liksom knallorange! Men det blir säkert bra, jag kommer bli så snygg. Nya skor, nya kläder, nytt hår och ett antal kilo lättare. Och eh ja juste, en ny liten ring. HIHI.

NU SKA JAG DRICKA COLA ZERO O RÄKNA POINTS, PUSS.


Kommentarer
Postat av: Cissi (jag får säga så, inte du)

Lägg upp en biiiiild!

2010-03-06 @ 19:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0