Viktväktar-points!

I viktväktarna så är det så att man får extra points om man rör mig, så kallade aktivitetspoints. Så på det här programmet jag har så fyller man i vad man har gjort för aktivitet och hur länge. Något som verkligen stör mig är vad det finns för olika sorters aktiviteter. Det finns till exempel allt det vanliga, promenad, fotboll, jogging, simning, ridning, kratta löv osv. Sen så finns det den konstiga aktiviteten hästryktning! Och det är ju bara konstigt, jag tycker verkligen inte att det räknas som en aktivitet (och sen så finns inte ens mockning). Inte heller så finns slalom. Nu är det så kära viktväktar-gubbar och gummor att jag vill lägga till en aktivitet; jeansprovning!

Allvarligt, det är så superjobbigt och jag blir så varm o svettig o frusterad o helt slut direkt när jag bara börjar med att ta av mig mina egna brallor. Hemma kan jag prova jeans efter jeans efter jeans, men i en affär, det bara går inte! Dom klibbar, jag blir röd i ansiktet, hela kroppen bara kliar på mig och jag vill skrika: INGA MERA JEANS!!!!! Det är det värsta man kan prova, och man sliter och sliter och sliter för att få upp dom över låren och sen är dom ÄNTLIGEN uppe, ja då måste man rycka o dra för att det ska gå och knäppa dom larvigt låga jeansen. Och så går det inte, man dra in magen och önskar att en höftskrynklare fanns, men nej nej. Och sen tio svettiga panikartade minuter senare inser man att det går inte, så man måste slita av dom och prova nästa storlek, som passar men som är fula!

Och så börjar den där jävla cirkusen om. Vad jag menar är; tio minuters jeansprovning borde ge minst fem aktivitetspoints!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0