Äh. Jag hoppas att det finns ett annat budskap. Och jag hoppas att det här inte är allt, för just nu är allt väldigt lite. Det borde växa. Som en jävla bakterie. Froda sig.

Om vill något av hela själen och om man har bestämt sig, då får man räkna med att det inte blir lätt, det kommer inte bara flyta på. Och kanske får man sätta annat åt sidan för att verkligen satsa på vad man själv ser som viktigt. Kanske behöver man inte bry sig till hundra procent om allting runt om sig och kanske är det okej att vara självisk. Kanske är det dags för mig att satsa på det och bara köra, de som ryker bort, ja, de ryker bort. Kanske är det ett jävla bra tillfälle nu. Kanske.

Ikväll gillar jag Liza Marklund lite extra. Och Simone de Beauvoir. Och Gudrun. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0