Grattis x3

Idag fyller Robin 18 år och idag så har Robin klarat körkortsteorin. Allt detta är ju jättekul, men något som är ungefär tusen gånger bättre är det faktum att jag har namnsdag idag (enligt åländsk kalender!). jag är väldigt glad är detta faktum och hoppas att jag får en trevlig, regning, dag. Jag har sett fram emot den här dagen vääääldigt länge!

"Faktum" är att jag hade ingen jävla aning om det förens Robins moster sa så till mig på facebook. Iza sa till mig att jag aldrig bloggar, jag kanske ska börja skriva lite mera om mitt högst viktiga liv??? Kanske. Ja, det verkar som om you all miss me!

Kommentarer
Postat av: izaFACE

YIHA! börja skriva som du gjorde!

2010-05-19 @ 16:57:43
URL: http://izawesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0