Jag har sovit på eftermiddagen och är trött. Igen

Jag hade en smart tanke som jag skulle formulera, men det försvann när jag somnade cirka klockan fem. Nu är jag trött och tråkig och jag skulle bara tråka ut om jag fortsatte o skriva. Så jag tror att jag fortsätter. Bla bla bla

Idag hade jag bara en lektion i skolan men var ändå där mellan halv nio till halv tre. Jag kollade nämnligen på "sam-sammarnas" debatt. Det var intressant, lite segt, men intressant. Alltid kul att höra vilka knäppa politiska åsikter det finns. "Kvinnan är olik mannen och ska inte ha en chans att utvecklas i samhället." Typ. Konstigt att man är vänster?? "Vi vill att prostitution ska vara lagligt!" Nej, det är ju inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0