Jag säger väl aldrig Jasså?!!! NO WAY

Idag har varit länge. Pågått under en lång tid tycker jag. Jag hade ett muntligt föredrag och skolan var jättetråkig idag. Folk som inte beter sig som de "ska" och folk som överraskar en, hela tiden. Jag red på Isak idag och blev svettig. Det är ganska mysigt att ha en häst. Jag var på världens sämsta humör och sen sitter man upp i sadeln o all ilska bara rinner bort. Känner mig mycket mera avslappnad.

Jag har ätit idag. Som fan. Good work.

- Frukost, fil o müsli
- Lunch 1, fisk och potatis
- Lunch 2, pasta och vegetarisk pastasås
- Mellanmål 1, paj på donken o en glass med topping.
- Mellanmål 2, McFlurry
- Middag 1, 6 st chicken bits (eller vad det heter) o strips.
- Middag 2, fil o special k.

Känns bra att jag är tillbaka i mitt gamla jävla självdestruktiva beteende. Bra Emma. Jävligt bra. Inte okej nu när jag vill klaga på mina kurvor. Jag är inte tjock enligt Robin, jag har kvinnliga former (= aka, jag är tjock på ett snällt sätt). Det smickrade mig inte. Men vad gör det. Får man väl vara lite tjock då, what ever.

Desperate Housewives.



Ett stycke litet Emma. Osmikad and cuuuute.

Kommentarer
Postat av: TOA

kvinna, sluta!

2010-05-24 @ 22:52:38
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0