Moderata ungdomsförbundets kampanjtips

"Nr 13. Kom ihåg att folk vill och räknar med att bli störda i offentlig miljö"

"Nr 15. Använd musik och godis för att tagga! (Ät inte för mycket själv, om du vill vara i form till sommarkampanjen)"

Gulligt. Jag har inga fördomar. Nej nej, inte alls. Bara jag som absoult inte vill bli störd när jag är i en offentlig miljö, ja jag räknar iaf inte med det. Antar att jag är för "svensk". Too bad. Och sen, bra budskap att sända ut till ungdomarna "du måste vara smal på sommaren..."

http://www.muf.se/artikel/1107/15kampanjtipsfranmoderatastudenter

Ja, jag antar att jag lär få massa skit för det här, men alla klagar ju alltid på sossar så.... Men så fort något annat sägs, ja då blir det ett jävla liv "fuck you."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0