Tre snabba:


Nr 1. Robin äter glass på glassbaren. (Haha låter som om jag dokumenterar allt mitt barn gör. Robin går. Robin äter. Robin skrattar. Robin på sin första cykel. Robin när han träffar jultomten... Osv)

Nr 2. Invalidparkering på Åland. Jag anser att detta på något sätt är högst stötande och väldigt diskrimerande. Men ja, jag har inte sett så mycket utav jämställdhetstänk och andra moderniseringar på Åland, så jag antar väl att jag inte borde bli förvånad. Men ändå. Kränkande tycker jag. Kan liknas vid att ålderdomshemmet (eller kanske ett av dom?) på Åland heter "De gamlas hem". Och det tycker jag bara är sjukt stört.

Nr 3. När jag kom hem från skolan så låg den här filuren i våran häck och såg helt död ut!!!! Jag fick nästan en hjärtattack och blev jätteledsen. Petade dock lite på den med en pinne och den kurade ihop sig. Och nu har den flyttat sig (it's alive, it's alive!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0