tråkigt inlägg, men ni vill veta

Igår var det valborg och igår kom min baby hit. Igår var en jävligt bra dag, mysigt som fan även om vi itne slog på storfest. Blev lite chill hemma hos mig o drog till ksk för att träffa en full Oliver och en full Alex haha. Vi kom hem på kvällen och jag slockna i soffan, framför OC.

Vi käka på phonix igår också. Jag sa till Robin och Oliver att jag skulle bli brun då ser man typ fem kilo lättare ut.
Robin - Du skulle aldrig kunna bli brun
Oliver - Du skulle aldrig kunna vara fem kilo mindre..
Mina män alltså, got to love them.

Ikväll blir det tydligen tacokväll hemma hos mig, mamma o pappa är i london. Jag, Robin, Oliver, Sara o Lizette (kanske Gayvard) ska avnjuta min matlagningskonst. Fett. Nu är grabbarna borta o köper chips, jag ska städa lite tror jag och bry mig om mig i cirka tio minuter. Åh visst fan, jag träffa cääroo idag, hon är typ ubersöt!

puss

Kommentarer
Postat av: C

EMMA, DU SKA SMUGGLA FANTA TILL MIG!

2009-05-01 @ 18:01:13
URL: http://carolinelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0