men sorry då...

... att min blogggrejs blev lite pixlig. det var ju inte så lätt med alla storlekar och sånt (a) eller så kan det vara jag som har det sämsta tålamodet som finns!

förresten, igår, skittrevligt med moa och fia, sov kvar hos moa, vi låg uppe till, ehh, sent eller nått och pratade, musikade, myste, dansade, skrattade och bara hade det allmänt mysigt :)) det måste vi ha oftare , mysigt =) synd att inte alla våra planer gick i lås, hahah, det hade ju varit kul :)) saknade becks lite bara, du borde komma! så att det blir vi fyra igen =)) för det saknar jag ;D come on becks, soon you will have no other choise than meeting us :D:D och då ska vi ha ybermys =))))) jag älskar er alla, you're the greatest <3<3<3<3


/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0