SLUTA BYGG OM I ÄCKELTUNA!!!

var inne i stora staden eskilstuna idag, yäääj. Hämtade mina skor som har blivit klackade, tvivlar på att jag ska använda dom, men ändå (: kollade på lite kläder på h&m, hittade en SKITsöt tröja, köpte dock inte, jag känner att jag borde spara på pengarna lite (a). Elin, Nell och Ella var också på stan, pratade lite med dom. Träffade Bola sen ett tag också, haha, en trevlig typ det där ;) Och så växlade jag några ord med Thilda, hah, hon skulle till nån kille, OOOH ;) även fast hon sa att det inte var så men men;)
men SEN, faaaaaaaaaaaaaaaaaan vad arg jag blev, äckelbussar och hållplatser och äckliga dyra tåg! jag skulle till pressbyrån som flyttat upp till tåget (eller den andra blev borttagen) för att köpa nått att dricka på bussen, jag blir ju så åksjuk och det tar ju ett tag ut till kvickan;) så då tänkte jag hoppa på bussen uppe vid tåget, men nääähäää, där var hållplatsen flyttad, eller så var jag JÄVLIGT blind, jag tror på det första. så då hade jag sju minuter till att komma ner till stan och ta den bussen ist, inte så kul att missa den, då blir det sjubussen liksom :( så jag ty springer ner till stan, får håll och skit. sen kommer jag fram (btw, snacka om att lägga hållplatsen ÖDE), men tror ni inte att dom har flyttat på den hållplatsen också? JODÅ, såklart dom har. stod nån adress, och sen mittemot corner, aha, tänkte jag, bara på andra sidan gatan typ, ja men det är ju bra. så jag går dit och HAHA, där så går bara bussarna till BORSÖKA och så vidare, ingen kvicksund :( och då kollade jag på klockan, försent, bussen hade redan gått, kul..... tio minuter till att tåget går, vad har jag för alternativ? måste ju hem, ridining sen ju. så sprinelispring till tåget, bläääää, måste hinna betala och grejs också (40 spänn för tio nio minuters restid) eller köpa på tåget (100 kronor, yäääääää..............) så kul. så nu har jag blivit av med extra pengar, jippie....

HATA ÄCKELTUNA JUST NU!


/E.


Kommentarer
Postat av: carro

haha emma, bussen går visst från tågstationen, fast längre ner.. typ den längst ner xD lilla gumman ;)

2007-10-24 @ 09:55:32
Postat av: emma;)

men jajajaja:P det visste ju inte jag (a)

2007-10-24 @ 18:54:51
URL: http://enordgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0