stan soon (:

yääääj, kul dag i skolan, målade homer som mona lisa ;);) sen fick jag ryck, smsade kusin och ska snart ner på stan med henne, KUL KUL KUL. känns som om vi borde prata, haha (: saknar dig <3

annars, allmänt trevlig dag som sagt, italien tema i skolan, slappt och nice. tyvärr fick min tröja smaka på lite vit färg, hm =/ men annars så, jaa (:

barnbidraget kom idag, STAAAAAAAAAAAAAAN liksom, har en miljard saker att köpa, men nej då, måste spara till systers födelsedag, kul..........


ADJÖ :D

/E.

uppdaterar lite :

var på stan med josefine :) <3 mysigt mysigt. jag fick nått ryck och shoppade lite på h&m, mkt skönt, fyndade lite, ett linne, en tröja och en tshirt för 149 kronor, inte så illa det ni (Y) plus att jag införskaffade en liten ny gullig hårspray, proffs, nån ny ljusrosa, sööööt (: nu ska jag äckelstäda, urk, men men, mitt rum, ehh jaa, var jag än går så kliver man på kläder, suck :( typiskt mig. (A)

eller jag ska kanske ta lite av saras sockerkaka och sova sen, hmm, aa, låter bra :D

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0