you can try but you can't beat me

Idag känner jag mig på topp! :) Känns som om allting går så som det ska , perfekt :D Det liksom flyter på och jaa, allt känns bra (:
Kul i skolan idag trots att det var onsdag, vi har halvklass typ hela dagen och det var så skönt :) Satt och pratat med Olla och Ralle på matten, jag och Olla ska gå IB, yeeah ;) Hahah, det vore ju lite kul om vi kom där, klassar ut alla som är stadsbor, wiiihoo :) Fast jaa, då får man väll höja sig lite i betygen, säger inte att jag har dåliga betyg, det har jag inte, men kanske tjugo poäng till skulle vara bra? Och sen dom där testerna man gör för att se om man platsar på IB, hjäääälp :S Scary ju, tänk om man inte klarar dom? Hjääälp! Då blir det panik, feting pinsamt ju (a) Här har jag gått och sagt till alla att jag ska gå IB, och så kanske jag inte ens kommer in? :O ojoj, nej, mera pluggande nu Emma, SKÄRPNING! Annars kommer jag aldrig kunna bli Domare i Högsta Domstolen på Manhattan, juuuu (a)
Men innan nu min pluggkarriär börjar, så ska jag till stallet igen och mysa med beckssson :) tack gode gud att vi har stallet, liksom tappar dig inte då, kan prata med dig och vi gör nått tsm <3 kulkulkul :D

Jag har fått en ny låt nu som går på mobilen, HELA tiden verkligen: Spökstad med Kent, hej och hjälp vad jag älskar den! Så himla skön, tror att jag är kär, igen (a) Och som jag sa, den går på mobilen hela tiden, alltså all musik ligger på min fjuttmobil (SE W880i) och det är endast 1 GB minne, inte bra inte bra. Så jag ska köpa en Ipod Nano, 3rd generation, den röda. Så när jag har köpt den så går ju lite av pengarna till AIDS och sånt, för att bekämpa det. Myckte bra anser jag :) Fast det får vänta tills efter jul, så alla med AIDS: Vänta med att dö till efter jul, då kan jag skänka lite pengar till er :D

Nej stallet nu, harebäst alla där ute som läser min händelserika blogg eller nått;)
Kram
/E.
  
image3
(lilla Emma)



En dröm för dej, en dröm för oss som längtar
efter nån som håller om oss hårt
En lögn för mej, en lögn för oss som väntar
på svaret som ni aldrig kommer få
Tror du att kärlek är som sångerna vi hör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0