everything's gonna be alright

Skolan var snabb idag, började med att jag höll idrottslektion, najs på det emma! Det gick skitbra, tyckte Jennie med. OCH det roligaste!:D Jag kan få VG i idrott :O bara jag kompleterar lite på träningsdagboken och så, fan najs najs najs!!! jag är nöjd med mig själv=) iaf, resten av dagen var seg, jag gick med huvudvärk hela dan, men bara en dag kvar till helgen nu, yeeeess, snacka om att veckan har gått fort?
Efter skolan bestämde jag mig lite spontant sådär att dra in till stan med erik, phille och spångis, hihi, det var mys ju, killar ni är najs! Blev en pratstund med anton idag också, verkligen en bra kille det där!!=)

nej, nu ska idrottsgrejen bli klar och så ska deckarn finslipas lite (=skrivas)

p&KKkkK
so long
/emmm

image147

image148

image149


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0