old<3

jag tog nyss disken efter maten och då satte jag självklart igång stereon i köket. var en cd i och jag pallade inte radion så jag lyssnade på cdn. var en skiva som mamma/pappa bränt, men massa gammal musik fårn ungefär 80-talet. jag älskar så musik, disco haha, bara pop, sing and dance liksom. men sen åh, nummer tre tror jag det var, melodin i början. tänkte att fan den här låten kan det inte vara, men åhjo, det var min älskade bruce springsteen som jag säkert inte lyssnat på på ungefär ett år:O fyfan, låten var i'm on fire och alltså den är magisk! snabbt kom massa minnen från åttan och jag blir typ depp. det är bara en sån låt som jag förknippar med åttan och allt bra då. jag saknar alla sköna människor då, och allt som var självklart. jag kommer inte alls ihåg den där falskheten som är nu hela tiden, förmodligen för att det inte var nån. alla var så självsäkra, man visste vilka alla var och det var bara bra människor över allt. det är något jag verkligen saknar, självklarheten, ärligheten och vänskapen. oj, jag kunde offra mycket för att ha det igen. kanske inte gå i åttan igen, men att ha kontakten med alla er, ja ni vet vilka ni var. ha det där att vi var bästa kompisar, så tajta och sen ett jävla lov och två städer senare, så ses vi knappt? ja, jag vet iaf att åttan var bästa året i hela skolan. det var då jag blev jag, det var då jag insåg vem jag ville vara och det var inte lilla emma, utan jag ville vara som er, jag ville vara som jag automatiskt blev när jag var med er. åttan, jadu, dom tiderna, dom personerna, kommer nog aldrig tillbaka. tegelviken har givit många underbara minnen, det är jag tacksam för. önskar att det bara hade varit en längre tid, men än är det inte för sent.

jag älskar er och det kommer jag alltid att göra, ni vet vilka ni är
NI som gjorde mitt liv värd att levas, ni som gjorde att jag fick ett liv
ni som gjorde att jag mådde bra
jag är skyldig er så mycket
och det finns inga ord som beskriver hur mycket ni förändrade
jag står er i evig skuld och tacksamhet
jag finns här om ni vill något närsomhelst
för ni är änglar<3



Kommentarer
Postat av: carro

jag saknar också :( (L)(L)(L)

2008-04-15 @ 10:08:44
URL: http://carolinelundin.blogg.se
Postat av: josefine

jag gillar ditt gamla jag , du var speciellt och alltid dig själv

2008-04-17 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0