On top of your head

Jag har varit så hemsk på att blogga på senaste tiden, men jag har inte haft någon lust. Jag har inte någon lust med nånting längre. Jag är skoltrött och trött på lite allt. Men nu ska inte detta blogginlägg handla om hur depp jag är, det vore ju deprimerande. Egentligen vet jag inte vad blogginlägget ska handla om, men ja, under skrivandets gång så lär jag komma på nått.

Jag vill börja att prata om i fredags. Efter lite övertalning och aggresiva påhopp från en viss Edvardsson så slutade jag på pottskär. Var en del folk där, några värda att träffa, andra är riktiga idioter. Sak samma, det rådde väl fylla där och jag var verkligen inte på sådant humör. Satt väl mest att prata och dryga runt med folket som var där. Krascha Jessis fot på moppen, det var sjukt läskigt. Hade kul tillsammans med en del och så. Efter ett tag lyckades jag övertala Moa att komma dit. Vi tralla väl runt där och kring tolv hade vi fått nog. Alla hade ändå börjat dra sig hemåt så vi drog och cyklade. Blev en tur till skolan, där det gungades och pratades. Jag behöver våra talk, oftare.
Under kvällen så fick jag i alla fall ett samtal från spånigs som babbla nått om Erik. Ja, det var väl att han hade stukat foten men det lät värre på Sponkan. Och sen dagen efter, får man höra av Anton att Mikko blivit halvtdödad :O Alltså, jag fattar nada och ingen säger nått heller. Allt jag får höra är: var inte kompis med Alex. Liksom, nej? Jag tänker vara kompis med Alex, hon är en schysst tjej och jag fattar fan inte ens vad som hänt. Jag blir så störd när "folk" säger vilka man kan vara kompis med eller inte, det bestämmer jag väl själv? Jaja, ska få höra storyn imorrn i skolan, så a. Väntar väl att dömma tills dess..

Nu har jag bloggat om en knäpp kväll och jag orkar inte skriva mer, för då kommer jag bara att bli osams med en viss person, något som jag anser är helt onödigt. Så därför slutar jag att skriva och sätter på ett avsnitt av Sex and the City, som jag älskar.

Ha det bra,
ta hand om varandra
, puss -e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0