enheltvanliglevandemåndag.



Blev nyss ihäljpusad av izor, plus att han bet mig örat, hum..
Ska strax ut o gå med mamma.

du är patetisk.

Jobba imorgon, och jobbade idag. Tjänar iaf lite sista extra cash, najs! Och så börjar skolan om en vecka, shit alltså. Är så himla nervös, och jag tror att jag kommer o dö. Åker dit vid halv elva nån gång med oliver, och sen kommer min död. haha. Jag kommer skaka hela jag och typ falla ihop på marken, mitt framför alla. Usch. Har lite to do things före skolstarten, lite inhandling, lite snack o snacka, lite saker att göra. Får väl se hur det blir med det. Förmodligen överlever jag, men det är bara förmodligen..
Nu ska jag rocka loss lite (eh?).

PUSS ALLA! <3

take your skin off when you listen to me

---------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0