i need some good advice

Japp, lördag idag. Har nu gått på gymnasiumet i en vecka, det är najs! Under min gymnasiumtid har jag gjort massa kul, bland annat gått i en väldigt massa trappor, haft en tre timmars lång håltimma, sett en uppstoppad hundvalp, spenderat massa pengar, ätit mysko mat, lärt mig länder i Europa, skrattat väldigt mycket, drivit runt på stan, träffat nya klassen, åkt massa buss, fikat en väldigt massa, upptäckt ny BRA musik, och en hel del massa annat. Det har varit fem trevliga dagar och hoppas flera till! NAJS :)

Nu kom min syrra och vill tydligen att jag ska hjälpa till med nått. Skriver later, pussssi!

Kommentarer
Postat av: Moa

inte ramlat än? ;)

2008-08-26 @ 20:50:37
URL: http://edvardssonnummertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0