jag orkar inte!!!

har total idétorka, suttit nu i typ tre timmar, och kommer inte på ett skit o göra med min lilla blogg.. Så jag tänker inte göra något. Jag får la anlita någon sen, för just nu, är min hjärna helt kaputt. Tror inte på sån här jobbig skit. Nu ska jag kolla på os. Även fast sport är övervärderat, tar över världen och blabla. Speciellt min favorithatsport nummer ett, fotboll. Det kan jag argumentera om i flera timmar om ni skulle vilja det, alla dåliga sidor om fotbollen och hur det är larvigt och patetiskt och allt. Men pallar inte det nu, jag ska göra mig en kaffe latte och bara sjunka ner i soffan, hoppas att mamma o sara inte hatar mig, och glömma bort att min blogg finns lite sådär tillfälligt. Hej då alla som cares!!!

(61 timmar o tre minuter, 61 TIMMAR OCH TRE JÄVLA MINUTER KVAR. jag dör)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0