SMÖRJ KROPPEN MED GLIDMEDEL OCH GLID NER NÅRA STORLEKAR? NEJ TACK!


jag satt inne och sufrade på mitt liv (bilddagboken) och som vanligt är det annonser till höger. Liksom inget jag brukar tänka på, man kollar ju bara på bilderna och så. Men idag var iaf mitt internet väldigt segt så eftersom att det tog under tio minuter att byta bild kollade jag lite snabbt på annonsen och den fångade mitt interesse. Rubriken var ungefär: "Gå ner fem kilo på en vecka". Inte det att jag vill gå ner fem kilo på en vecka, det är ju bara larv och så funkar det inte. Men jag kollade "vidare" på annonsen och fattade att det var genom en gel som man ska gå ner. Eh, tänkte jag, vafan? Det kan ju inte stämma. men jo då, jag klickade på länken trimgel.se och bara: ÖH WTF? Vid vidare läsning fattade jag att man ska smörja in sig med en gel, låta den sitta i fem minuter och ha en handduk på. Redan då känns resultat. Citat från trimgel.se:


"Så fort TRIMGELs specialgel appliceras och masseras in lätt på (ren) hud, tas de verksamma beståndsdelarna snabbt upp i blodomloppet. Ämnena är i regel helt upptagna efter ungefär fyra minuter. Vattnet har då avdunstat och eftersom gelen inte efterlämnar några feta rester, finns det ingen risk för fläckar på kläderna.

Ämnenas absorption stimulerar du genom att, innan appliceringen av TRIMGEL, lägga en varm, fuktig handduk på huden under ca fem minuter, så att huden öppnar sig och ämnena kan tas upp ännu snabbare. Då ämnena tas upp i blodomloppet supersnabbt, märks det första resultatet i många fall redan efter ungefär tio minuter. Kroppen "trimmas" därefter intensivt, så att viktminskningen kan anta rekordformer. För: gå ned i vikt utan extra motion, det vill väl alla?"

HAHAHA alltså tillåt mig att asgarva? Det där kommer ALDRIG att funka! Visst, det finns säkert dom som vill prova, fine gör det, bara så att jag kan bevisa att det är skit? Jaha okej, man kan säkert gå ner i vikt men så fort man slutar med krämen eller nått, så kommer man bara att skjuta upp i vikt igen och bli lika fet igen. Det står på hemsidan: "Fem kilo på en vecka, det är inte normalt". och ja, det kan jag verkligen hålla med om. Det är inte normalt. Det finns bara ett sätt att gå ner i vikt på: Ät rätt, motionera mera och skippa det onödiga.

Så gott folk, skippa en flaska med trimgel, som kostar 49.95 euro vilket motsvarar ungefär 430 spänn, spar massa pengar och gå ner på ett naturligt sätt. Känns väl bättre att skryta med det än att: jag använde en gel och satt och moffade? Och du kommer garanterat att må bättre då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0