afrikansk fet myggjävel!

jag är officiellt död nu. har aldrig haft såhär jävla ont i huvudet, fyfan jag avlider!! känner mig som lasermannen då det känns som jag har fyra laserstrålar som spankar min hjärna, kul!! sen blir jag yr och sen dör jag. tyck synd om mig, jag är helt själv hemma (bäbisen är då hemma men men), sitter i min säng, kollar på film, ligger under täcket, inga krav på mig och snart ska jag köpa ben&jerrys som tröst till mig själv. sak samma, jag avlider iaf. nu måste jag nog sova om jag ska försöka härdar ut en släng av december-malaria, även om mamma och pappa inte trodde att en fet afrikansk mygga kom och bet mig och gav mig malaria. men ändå, om jag hade det så trodde dom att damsugning skulle hjälpa mig att bli bättre, hm? nej jag har förmodligen inte malaria, men nått kliar på min rygg, har väl nån annan sjukdom, mun-klamydia eller hur det var? fast det kanske itne sätter sig i hjärnan? skit att jag är sjuk, missar ridningen ikväll, känns som jag aldrig är och rider längre, det suger. och jag får inte ta en till ipren förens halv fem, fyfan vad jag klagar. jag vill ha glass nu!!!!! men det är så jäkla jobbigt att gå till ica, vafan en kilometer är det, minst, dit upp! vem pallar det? när dom har tbc/pest/manlig förkylning/herpes/malaria/hjärtsvikt/dålig kondition? ah, precis, ni ser mitt problem.

nu vill jag bli avlivad, vi hörs in the kyrkogård.
jag är ett vackert lik,
not
peace

Kommentarer
Postat av: Ciaa

bara jag har mun-klamydia :/

2008-12-02 @ 20:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0