don't stop me, I feel like flying

jag mår bra
jag lever
jag borde inte klaga
jag funderar på att göra det iaf
men ni ska få slippa det
jag har ju ett bra liv trots allt, eller hur?
dock är det ensamt i sverige. sucker jag hatar att bo här, iaf nu. jag tror inte jag har velat något så mycket som jag vill det här nu, jag vill vill vil!!

jag gillar att det har gått lite tid nu, jag ser att vi båda har vuxit, men jag kommer alltid älska dig. du kommer alltid att vara som en annan halva av mig själv, det är äkta vänskap det. du är äkta vänskap.
och jag känner mig väldigt älskad, mitt liv är inget att klaga på. min bäbis verkar älska mig vädligt mycket iaf, han pussas hela tiden, lite konstigt. jag har dessutom varit duktig och pluggat matte, och nu är jag klar för den här veckan, fyfan vad skönt, kände att jag kom lite efter när jag var hemma en vecka. men det är sånt man får ta.

och cecilia, vi SKA festa!! på lördag helt enkelt, så du behöver inte vara orolig ;)
vi ska ju dra till iza och våldta henne och hennes nice grannar, i cant wait 8)

Kommentarer
Postat av: izagris

hjälp fan.

can't wait!

2008-12-10 @ 20:11:52
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: izagris

can't wait!

2008-12-10 @ 20:12:15
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: ciaaaa

Vi SKA festa ! jag älskar dig Emmaaaa <3

2008-12-11 @ 15:23:53
URL: http://sticksandstones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0