Emma filosoferar. Eh, jag kan inte stava?

Gårkvällen blev lyckad. För min del tog det ett tag, men sista timmarna var grymt kul! Konstigt, alla måste ha tyckt att jag var blyg eller bara allmänt konstig, haha. Så likt mig, verkligen. Jag är ju den som snackar mest av alla och ska synas och lalala, men tydligen inte den här gången. Nej jag var lite ur gängorna som sagt, kände mig inte riktigt på topp. Jag har för mkt runt mig just nu som stör mig, finns väl ett par personer jag skulle vilja banka ner, först er två, tack. Tack också för jullov som kommer nu så jag kan sluta störa mig på lite people. Tack gud som bestämt sig för att älska mig och dragit bort nästan fyra kilo från min kropp när jag endast har suttit vid datan? Hm, jag tänker inte fundera på det, jag är glad och hoppas på några till. Mamma och Sara är och handlar nu, lämnade mig med hunden. Jag hoppas dom köper något juligt så jag får min efterlängtade julfeelin' som bara försvinner mer och mer i samma takt som snön. Bilder från igår vill folk säkert se och jag kanske lägger ut några så fort jag har lagt vantarna på några. Btw, varför säger man så? Lägga vantarna på? Eller lägga händerna på? Jag tycker det låter konstigt. Nu rörde sig Izor, antar att mor&sis kommer nu. Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0