En vanlig julafton liksom

Haha, kom precis hem från mormor och morfar där hela julaftonen har spenderats. Ah, jag är en sån där konstig typ som bara älskar min släkt! Eller vad är det för konstigt med det? Men alla bara klagar på att dom måste fira jul med släkten och lalala, men jag tycker det är kul och vill aldrig åka hem haha! Dels gjorde jag en grymt bra skörd bland julklapparna idag, fyfan vad nöjd jag är seriöst! Men sen är min mormor en klippa haha! Att spela TP med den där familjen alltså, det är nästan halvt självmord.

Mormor - När rödfennnoooornas fennor blir...
Alla - Va? Vad säger du?
Mormor - Rödfennoornas fennor (med franskt uttal)
Mamma - Hahahah, rödfenornas fenor!
Mormor - Alltså fyfan, det här spelet, tänk när invandrare kör det!

Hahaha, jag dog lite (a) Eller ja, alla dog väl en aning.

Mamma - akta nu mamma, det är väldigt varmt
Mormor - Ja fyfan, det är skit piss varmt!

Nämnde jag att min mormor spelar ALLA dataspel som finns?
Nu ska jag njuta lite av mina julklappar, dvs, ny parfym, tröja, jacka, skiva, tallrikar, glas, pengar, kjol, och och och! Presentkort på Laboro på 500, så nu ska äntligen min efterlängtade piercing komma! YES:D
Här nedan bjuds det på lite egopics at me and sis plus min bästa kusin<3


josefine<3

sara och josef

nya jackan plus morfars tofflor



hahaha vilken fin min jag gör,
ja sara visar allt hon äger




nu blev det mkt bilder hehe

Kommentarer
Postat av: sara:(((

men emma, täck över ansiktet med den på benet, eller ta bort den!

2008-12-25 @ 11:38:56
Postat av: Moa

oooh, jag fick också jacka och parfym höhö:D hela grejen med julafton är ju att samlas hela släkten, det är ju det som är mysigt :)

2008-12-25 @ 15:45:41
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0