håltimma nummer två

nu är jag inne på min andra håltimma för dagen, två timmar, kul. så ovärd dag. men jag måste verkligen gå på spanskan.. sitter mittemot stina i sofforna i b, och hon har en seriös fundering, "ska jag ta av mig skorna eller inte?" ja alltså, det är frågan.
åt lunch på pheonix med elin, iza, emmy och stina. bra flickor, jag gillar att garva med dom.
- emmy är i trotsåldern.
- hahahahah
- emmy vet säkert inte vad trotsåldern är.
- hahahaah, nej?
det säger sig självt liksom.
vi tog också upp hur en gris ser ut, ja, fråga emmy? eller hennes kusin.

jag har enormt tråkigt, en och en halv timma kvar tills spanskan börjar. tror jag. ingen aning egentligen. vet bara att jag inte slutar förens fyra, det suger.
imorgon ska vi kolla på lucia, wiho! och stina är rasist och vill absoult inte ha nån svarthårig som lucia, nej nej, det är fel, lucia är ju blond, dah? och enligt iza "jo lucia är neger, läs bara bamse!"
mina kompisar är rasister, bra </3

jaha, nu har det gått ännu lite mera tid, orka publicera inlägget.. sara sitter vid bordet bredvid och pluggar matte, kanske inte en sån idé?
NEJ FYFAN, nu ska jag göra det jag älskar mest i livet, min passion, större än gräddtårtor, läsa spanska verb<3 jag blir alltid så glad och upprymd när jag får läsa verben, rabbla om och om igen, ah, det är fan kärlek.
alla ser ironin?
puss

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ni åt utan mig </3

2008-12-11 @ 15:26:50
Postat av: izagris

vi åt mycket gott <3

2008-12-11 @ 17:57:48
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: Stina

Men Lucia SKA vara BLOND !! de är väl inget rasistiskt att tycka så? ^^

Kul vare iaf :D <3

2008-12-11 @ 21:17:23
Postat av: Anonym

förresten så sa jag faktiskt; emmy vet inte vad trotsåldern är ;)

2008-12-11 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0