Hundcoachen som för övrigt är snygg på svt haha. Dreggel på han

"Endast" iförd tre tröjor, två par mjukisbyxor, ett par tights, två vantar, tre sjalar, en kraftig förkylning och en stark, ivrig schäfer gick jag ut på en lite promenix. Jaha, en lite varning, kring klockan ett i kvicksund bestämmer sig tydligen alla hundägare här att gå ut, med precis, sina hundar. Det är då inte kul att ha en hängig emma i ena ändan av kopplet och en stark vovve i andra. Resultatet? AJJ min röv. Mötte totalt: tre boxrar, två golden, våra två favorit rottisar, en mysko brun sak, en shnauser hur fan det nu än stavas, och våra två favvo minisvarta hundar med våran favvotant<3 right izor? oddsen att min hund läser min blogg är lite men ändå. Trots att dom där svarta småsakerna är skitsmå och inte når upp till magen på izor, även om dom står på varandra, så är dom lite läskiga. Izor glor alltid snett på dom och typ tänker "ahh men shit vilken minifjortisar, orka bry sig liksom" (ja han sa att han tänkte så) och tanten, hahah, tanten<3 hon blir livrädd när hon ser izor, hundar skäller som fan och vill attackera min bäbis och hon bara skriker: nej nej nej, döda inte mina hundar. Eh? dom är /care liksom. Jag lovar, Izor vill inte äta upp dom, haha. Men hon är så söt, en gång tappa hon kopplet till ena hunden och hunden blev helt galen så jag nästan fick putta bort den. Äh, min bäbis är så söt, han bryr sig inte. Han vill bara attackera ollas mormors hund haha. Sen mätte vi en golden som var lös och ville äta upp oss, iaf Izor. Jag gillar inte golden, dom är stora och tröga och inge bra. Då morra Izor, jag berömde honom (a) det var kanske dumt av mig, men vafan, jag vill inte bli uppäten av nån jäkla golden!
Alla älskar mitt hundsnack <3
Jag älskar min hund iaf, han är så söt och ett mycket bra sällskap när man är lite sjuk.

Emma: Varför kollar du på det här skitprogrammet? (hundcoachen)
Mamma: kom så får du se.
-Kollar-
Emma: Ah men shit vad snygg han var då!
Mamma: Ja eller hur! Vafan tror du att jag kollar på det här varje vecka för? Det är sämst, han är snygg
Pappa: Host harkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0