iq test

Haha livet är allt bra bra ;) Jag sitter vid min bärbara och två centimeter ifrån mig sitter lilla sara vid min stationära. Jag har tvingat henne att göra illustrerad vetenskaps iq-test. Hahah, hon är så duktig så. Och sen så ska man hjälpa henne då bara skriker hon på mig och ser ut som hon vill äta upp mig. Får väl se om hon kan mätas med mig i mensaligan haha! Gör testet här

- Gurka på brittiska är ju cucumber och på amerikans engelska är det gurkish, visste du det?
Jaja, gumman jag älskar dig ändå haha.
Dock har Sara nu kommit på att det inte heter så hahaha.

En fråga kvar, sen kommer hennes resultat. Jag måste ju få skryta lite om mina 124 poäng ^^
tror jag iaf haha. Jag har dåligt minne för att vara så smart.
Pussi!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha jag fick 121 ;)

2008-12-23 @ 00:14:43
URL: http://carolinelundin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sara vet att det inte heter gurkish, det var jag och Lizette som lurade i henne det för x antal månader sedan:)

2008-12-23 @ 00:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0