madagaskar 2

Haha, nu sitter jag och ladda hem nummer två av madagskar filmerna! Jag kan inte annat än älska de, iaf inte ettan, så grymt bra! och jag hoppas att tvån nu blir lika bra, jag kollade på trailern och jag skratta hela tiden, haha. Ja, det finns nog ett litet barn inne i mig, dock är jag inte gravid.

Dessutom laddar jag hem orginalserien Beverly Hills 90210, inte den nya som jag sett alla avsnitt av än så länge, nej den gamla, så ska vi se hur den är. Men sen så såg jag att det var visst åtta säsonger, uuurk haha, jag kommer tröttna efter typ fyra. Sak samma, inte jordens undergång, puss!


Kommentarer
Postat av: w

bäst!

2008-12-06 @ 03:56:06
URL: http://wendialejandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0