Now I know what a fool I've been

Min papperskorg är överfull, av papper som mitt dna är i. För er som inte förstod kan jag säga att jag är en sjuk snoris som snorar hela tiden och det är lite tråkigt. Jag sitter i sängen och lyssnar på the White Stripes, dom ska få mig att må bättre. Äh, går inge bra alls, Icky Thumb får mig bara att få mer ont i huvudet. Mamma säger att jag måste vara hemma imorrn, fan heller, jag ska till skolan, trots feber och allt, jag behöver ett socialt liv för fan! Nu håller jag på med förmodligen min tusende blogg om vad jag har gjort idag, haha, det får mig att tänka på en viss person, all kärlek i världen till henne, men jaja. Dumt att klaga.

Visste ni att det bara är nio dagar kvar till jul? Yes, NIO dagar. Det är nästan bara en vecka. Tur att julstämningen är på topp, peppad o allt. Eh, not? Det känns som typ början av november, alltså inget speciellt. Julafton kan lika gärna vara imorrn som om tre månader, jag skulle inte märka det iaf. Visst, vi har adventsljusstakar uppe hemma, men det är ungefär allt.Oja, verkligen julstämning. Tur att vi ska pynta i helgen lite mer, o köpa gran och allt det där. Jag vill känna julfeelin' liksom. Jag pumpar jullåtar, men icke, hjälper inte. Nu skippar jag Jack och Meg White och så blir det lite, domp domp domp, tänd ett ljus, lalala. Ja ni vet, ultimata jullåten vafan! Sak samma, grejen jag skulle komma till var att förra året kände jag inte julen heller. Jag har alltid varit bokstavligen ett barn vid julafton, kan inte sova typ två dagar innan jul för att jag bara längtar, och nu är det borta? Samma sak vid min födelsedag? Jag har tappat känslorna. Sa det till mamma vid nått tillfälle och hon sa att jag höll på att bli vuxen. Fuck it, jag vill vara barn!!!!!!!!!

Btw, tummen upp till mamma som inte tänker hålla mig gisslan på nyår! All kärlek till dig mor. Finns bara en nackdel, jag måste hem skapligt på kvällen, typ ett bussen från stan. Sure, det kan jag gå med på, mamma vill ju inte att jag ska dricka o allt. Men då finns det en hake, ingen annan jag känner från ksund kommer vara inne i stan med mig, Cia ska till italien och Oliver lär ju dissa mig. Och att jag får åka nattbussen själv på nyår, HAHA, kan jag ju glömma. Så få kommer jag få vara gisslan ändå. Schysst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0