rubrik

Idol var helt klart godkänt, Markus Fagervall är bäst och det är väl en secret confession. Jag är sjuk och har sjukanmält mig från jobbet och har så dåligt samvete för det. Nej jag är seriös, känner mig skittaskig. Bara att inte sjukanmäla sig i fortsättningen då. Jag behöver pengarna, annars blir det synd om familjen som inte får några julklappar. Nej detta ska inte bli ytterligare ett: åh-jag-är-så-fattig-blogginlägg, alla vet väl redan att jag alltid är pank?

Jag har laddat hem Pinks nya album, Funhouse, och sitter och drar igenom det nu. Tja, vad ska man säga? Det duger, men 90 procent är ballader och det är ju en liten besvikelse, jag gillar Pink när hon "drar på", inte för att det är sånt drag i henne, men ni förstår. Nu är det nästan så att jag sitter på min trasiga stol som saknar ryggstöd och faller baklängelse, det är ju lite tragisk. I och för sig skulle jag väl inte skada mig om jag ramla för städning finns inte i mitt vokabulär, Sara kom in förut och suckade lite åt mig. Ja trivs, jag hittar ju. Det som inte finns i garderoben, i köket, på skrivbordet, i tvättstugan, i vardagsrummet eller inne på badrummet, ni lär hitta det på mitt golv.

Egentligen borde jag skriva min novell, men det är jobbigt. Jag tänker på min andra novell, om Jesus. Funderar på att skriva ett litet urdrag ur den hehe. Men förmodligen skulle Cia döda mig, alltså bara för att hon är så avis på hur bra jag skriver, dah, vad trodde ni (rynkar ena ögonbrynet)?

Mamma kommer hem snart med glass med krossad choklad, snacka om att jag bara ska fetta! Åh, min passion i livet, seriöst. Kommer kännas skönt då jag tror jag har feber, tack pappa för att du smitta mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0