saknar iza<3

Jag är så trött idag! Och så seg. Gå inte och lägg er klockan fyra på morgonen, det är en aning för sent. Sen blir man dessutom väckt och upptvingad klockan ett. Hmpf. Det är för tidigt. Jag skulle också kunna sova till halv fem.. Nån som tvingade mig att vara upp i natt kanske ska ta åt sig att jag lider att stora påsar under ögonen idag..! Sen så tvinga mamma ut mig på långprommenad, ner till hästarna, hämta hunden, ut med häst&hund, gå stallis, dra hem hund, död.

Stockholm var bra, jag har inga bilder och därför kommer det inga heller i detta inlägg. Tror jag inte. Nej jag orkar inte leta efter min telefon och slänga upp nån kass mobilbild. Mitt enda sällskap är Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte. Yes, kollar på Sex and the city igen. Alltså den serien är så jäkla bäst, en riktigt klassiker. Jag älskar SATC och dom är bara så övermysiga! Dessutom har pappsen kommit hem nu, ska väl gå och vara lite social. Äh, nej orka. Haha, han får komma hit om han vill mig något.

Det verkar som nyårsplanerna löste sig trots allt, hoppppas! Måste planera lite med min enormt saknade Iza också. Jag tänker vara med henne på tolvslaget i år, haha. Så Iza, om du läser det här, slå en pling och säg att du lever och är hemma. Hoppas du har haft det bra, du är så bäst!

Om du var här, om du var här, om jag var där, om du var här, idag, igår, om du var här, inuti & utanför, om du var här, idag, igår igen.

min saknade baby i stort format haha!

Kommentarer
Postat av: stina

har hon kommi hem nu ? :D saknat henne mga massor :( <33

2008-12-28 @ 18:03:45
Postat av: IZAHAHA

JAG ÄR HEMMA SNYGGING!

2008-12-29 @ 02:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0