Skolkatalogen med mamma&sara

Yes, satt och kollade i skol(boken)katalogen med de två andra kvinnliga medlemmarna i familjen. Haha, mamma kan ibland ge väldigt sköna kommentarer som kanske inte alltid är så snälla. Men för övrigt, någon som tänkt på liksom hur många människor det egentligen bor i Eskilstuna/Går på gymnasiumet? Sure, det är inte alls många om man jämför med andra städer, men jag tycker det är många som behöver en bok på 240 sidor för att synas. Hm, jaja, det är väl kul. Många att kolla på, många att kommentera. Men man blir ju så elak, dömer folk rakt av från utseende. Jag vill inte veta vad folk säger om stenosaurien i Sp1a. Jag vet ju vad min mor sa - Ja men oj, så du ser ut! Varför gör du sådär? Jahapp, det är väl så det kan gå.. Hm, tack mamma, jag älskar dig också? Nej men ibland är det skönt med en ärlig kommentar, haha. Jag vet ju att jag ser skitkonstig ut, så folk, döm inte den utdöda stenosaurien på sida 241 i boken, hon behöver inte det. Kolla dock vad snygga alla andra i min klass är!! Puss på världens skönaste klass alltså. Lite negativt är det väl att sex eller sju (räknade nyss men kom inte ihåg hehe) har slutat, lite sämst är det ju. Dessutom har minst lika många börjat. Bra människor iaf.

Mamma - Oj henne hade man ju aldrig känt igen!
Sara - Nej hon var väl rödhårig?
Mamma - Men hon har nog färgat håret tror jag. Jag tror faktiskt det.
Haha, åh det var stört, mamma lekte cool iaf.

Mamma - men fyfan, hur ser han ut?!
Jag - Mm jag vet.
Mamma - Jag ser honom när han går till bussen och då brukar jag tänka "Vad ful du är" Det är ju sant!
Hahahha, snällt?
Följt av tusen andra snälla kommentarer om, eh, alla andra ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0