Snälla var tysta och låt mig filosofera i fred!

Japp, tunis (tuna park, sara slår mig när jag säger tunis) gick bra idag, enda lilla grejen var väl att vi inte där ensamma. Och det är ju bra, så man inte blir ledsen och rädd för att man är, just, ensam. Nej, det var inget att vara orolig för, då varenda människa i Eskilstuna bestämde sig för att idag! Idag ska vi åka till Tuna Park och trakassera någon stackars Emma. Speciellt när hennes lillasyster drar in henne på gina tricot, då klämmer vi ihjäl henne! Haha, kan folk tänka på vad dom för övrigt spelar för sorts musik i de olika affärerna? Bik Bok och Gina är ju omöjliga att vara inne i utan att få extrem huvudvärk. Dunk dunk dunk, i am a fjortis, dunkelidunki. Yes, mysigt äre. Not. Bättre med Franz Ferdinand då, kärlek på dom :)

Jag tänkte på en sak, jag kom nyss in från en promenad med Izor och Kvicksund är för övrigt (säger jag det ofta?) folktomt på kvällarna, speciellt annandagen som det faktiskt är idag. Jo, men vad jag alltså stör mig på (klart jag stör mig på något) är mobilmusik. Alltså musik man spelar i mobilen. Ja, det är enormt störande! För det första, det är sämst ljud, för det andra, de som spelar musik i mobilen lyssnar antingen på death metal eller fjortispop. I mitt fall var det det värsta av det värsta, pop, fjortispop. UH! Jag gick ut och var vid skolan då jag hör musik. Tänkte att det kom från gympasalen, men den var kolsvart så då kollar jag mot cykelbanan och ser en ensam liten fjortis vara ute och vandra på kvällen.
1. vad gör fjortisen ute på natten?
2. varför klär hon inte på sig lite?
3. varför måste hon spela sin dumma pop på högsta volym så jag spyr?
Yes, det störde mig, mitt i min frid, det var helt tyst i ksund, och sen kommer den där jäkla låten! Som alla har haft på sin mobil, glömt vad den heter, men jag hatar den! Det är möjligt, kanske, kansek okej om man är flera som är nånstans att lyssna högt på sin musik, eller nej det är det inte. Max okej om man står i köket och lagar mat, om man är själv hemma, jag vill inte höra syrrans Danny i kass kvalité. Men om man är själv ute och vandrar, varför har man inte då hörlurar? Bättre ljud, jag störs inte, frid och fröjd. Så alla, ha hörlurar nästan gång du vill lyssna på din musik! Speciellt pop.. Jag hatar hatar hatar pop. Hilary Duff alltså </3

Kommentarer
Postat av: Moa

det gäller att skilja på pop och pop, hata fjortispop dock!

2008-12-27 @ 21:19:05
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0