Stockholm shopping today, yay!

Om trettio minuter kommer Rebecka och hennes lilla elaka far och hämtar upp mig :) Nej då, jag skoja, Björn är snäll! Men han klagar så massa på mig :( Vi ska nämnligen, tillsammans med Moa och Caroline, till Stockholm för en heldagsshoppingrunda! Yes, sounds good to me, Dock vet jag inte om jag ska köpa något, får kolla på när alla andra shoppar loss. Synd det, går så massa pengar till tåget, men jag säger väl som B säger, om inte annars får du en heldag med oss för 200 spänn. Japp, mina kompisar är dyra att umgås med. Jag vet däremot att jag inte kommer kunna hålla i pengarna, men a, det får bli ett annat framtida problem.
Nu tror jag att jag måste börja tänka på vad jag ska ha för skor. Klackisarna får nog stå hemma, ehe, sorry, men jag vill inte dö av ont i fötterna. Shopping = bra skolval! Så ett par låga blir det ju, converse? Får se, har inte haft det på länge, men det måste ju matcha min nya jacka ;) vilket inget att mina kläder verkar göra just nu. Inte väskor heller. Hm.

ehum, jag hitta en bild på oss fyra.
Två år sen, haha.
Becka, Carro, Moa och hon i grönt konstigt hår är den fjärde, (URRRK!)

Kommentarer
Postat av: Carro

PUSS på dig & oss! <3

2008-12-27 @ 21:02:35
URL: http://carolinelundin.blogg.se/
Postat av: Moa

my gosh!

2008-12-27 @ 21:15:27
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: SARA:D:DD

EMMA FJORTISSMINKNING

2008-12-27 @ 22:25:52
Postat av: rebecka

HAHAHAHAHAH, åh herregud!

2008-12-28 @ 01:10:20
URL: http://typrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0