15 februari

FAN vad nice dag idag alltså! jag har skrattat och gråtit och skrattat och gråtit, haha. började dagen med härlig tegelvikisk uteidrott, oohuch, i like it !! :D kände mig frisk och fräsch efteråt. och sen, ja, dagen har bara flytit på, engelskan var ju så sjukt kul idag, hahaha, fööck vad jag skratta; http://youtube.com/watch?v=TvC6VS4Np4U. Det var sjukt kul iaf, erik och olla som är helt anti det och ja, naajs ändå:) alla måååste se! hade också så roligt på lunchen. alltså alla, ni bara måste höra marcus sjunga till barbir girl, åååh jag garvade så mkt, HAN ÄR JU BÄST! . det va ju klockrent, i like;) för övrigt, really like that song ^^ det var nog dagens höjdpunkt, marcus brukar få vara dagens höjdpunkt ;)

nä, detta liv duger inte åt fn:s framtida generalsekreterare, jag måste kolla på a walk to remember nu, hihihi :D

puss på er alla där ute:)

EMMANORDGREEEEEEEEEEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0