Förmögenhetsskatt, nästa!

Äntligen! Nu är jag så rik att jag snart får betala förmögenhetsskatt. Nej kanske inte riktigt, men för typ första gången sen jag började få barnbidraget så var det på över 1000 kronor. Hade tydligen bara mobilräkningen på 82 kronor, så jag fick 1018 kronor i bidraget idag, jag är väldigt nöjd! Äntligen kan jag köpa allt jag ska köpa, vilket är enormt massa saker hihi.

Saker jag behöver inhandla:
Jeans - hur kul är det att ha typ fyra par jeans som kommer från 2006-talet?
Minneskort/mobil - antingen måste jag köpa minneskort om jag får en mobil av pappas friend, eller så måste jag köpa en mobil
Smink - ojojoj, allt mitt är oranget och gammalt och framför allt; SLUT!
Skor - jag vill så ha ett par converse till, åååååh!
Jacka - hatar min vinterjacka så jag måste köpa en vårjacka
iPodladdare - en sån som man kan ha i väggen, glömmer alltid bort att ladda iPien
Klippning - nån som har sett mitt hår på senaste tiden? HATA
Väckarklocka - min är ful och funkar typ inte
+ att jag behöver ha lite fickpengar, nån rik som vill skänka lite?
tror ni 1020 kronor räcker?

nej jag pallar inte sitta här och klaga, nu blire summerland och pan pizza, wihoooooooo;)

pusssssar till alla tusssssar
/emma<3


image77


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0