24 januari

24 januari. liksom verkligen inte alls någon speciell dag eller något speciellt överhuvud taget. januari är fan en seg månad och ja, detta år är det inget undantag. allt flyter bara på, tisdag känns som måndag, helgen känns som tre timmar och allt är bara segt. men ändå så är det skönt med allt det gråa, för det matchar lite hur jag känner mig, lite grå. vädret skiftar från dag till dag, snö-slask-snö-sol-is-regn-slask och det är ganska skönt det med. ofc jag vill ju ha massssssa snö och minusgrader men äh. mitt humör skiftar lika häftigt som vädret, ena dagen vill jag bara sova och dö och gråta massa, andra är jag så sjukt glad, andra överhyperaktiv och andra så är jag grå. ibland är jag sjukt arg på nån, ibland älskar jag nån mer än allt. jag är väll lite störd nu såhär men det bryr jag mig inte om. =)

--------


Denna blogg är meningslös, den kommer snart att raderas.
Hälsningar blogg.se

Ta hand om varandra, och kom ihåg, ett leende till någon förgyller dagen och fyller hela kroppen med värme. Dags att ta fram snälltrenden, bry er om varandra, kramas=)

/EMMANORDGREN?


image59
ETT ÅR SEN=)
jag saknar<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Gör jag med :(

2008-01-28 @ 11:17:50
URL: http://fiaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0