moa&sofia<3

ni är hur bra som helst, det är bara så <3



Har spenderat kvällen hemma hos bäääby med fikusen =) underbart och mysigt, lite mycket grabbning för min del dock men ja, får väll överleva det då. Feting taskigt egentligt, två mot en liksåååm, jaja. jag dog ju inte, bara nästan :( ändå, en väldigt mysig kväll, som vanligt många skratt och grejs, mycket larv hahaha. men det är ju så skönt att man kan vara larvig med er, jaa, jag är verkligen mig själv när jag är med er och det älskar jag, det älskar jag med er. Att ni är så vanliga människor fast ändå så speciella. Gud (eller Ulf Carlsson) satte oss i samma klass medvetet, haha:D

har nu även en andledning till att besöka mosi imorrn med, mysigt. jag njuter av varje sekund som jag är med dig, aaaaaw, jag tror att jag är kär hihihihi <333333333333 haha, nej men ändå (a)

ska ladda upp lite pics nu på bdb, och det måste ju kollas in av alla liksom , och kommenteras =)


NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII<33333333333333333

CIAO BELLAS, HAVE A NICE SUNDAY =)

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0