besatthet eller bara gilla enormt mycket?

Jo, det är en hårfin skilland tycker jag. Jag kan väl inte säga att jag är besatt av något/någon, möjligtvis vid tanken att jag är fet och ful och bla bla, you all know. Men häromdagen (igår kväll faktiskt) så kollade jag på 8 mile på femman, med Eminem. Alltså, han agerar, han satt inte i soffan bredvid mig ;) Och jag bara blev helt... Ja du, fast... Besatt. Igen. För typ några månader sen så älskade jag honom, seriöst. Enda musiken jag lyssna på med honom, har över trehundra låtar av honom (kan än idag inte radera någon). Seriöst, det blev för mycket. Nej, jag var kanske inte besatt (äcklig tanke, typ stalker!), men jag verkligen verkligen verkligen gillade honom. Och idag så var jag ute och powerwalkade, hade med mig iPodis såklart. Och ja, vad kommer inte då på shuffle för utom Rainman? jag var bara helt fast! Så jag gick in under artister och bara lyssna lyssna lyssna. Och wow! Det är otroligt hur många minnen en låt kan väcka. Inte bara Eminem, lyssnade på massa annat också, och det är verkligen minnen hela tiden. Usch jobbigt när det inte är kul minnen. Iaf, har bestämt mig nu, hur mkt jag bara älskar hans röst, inge mera. Jag kommer ju dö och gå under ungefär..

Men nu är jag ist fast på Kent (varit typ länge nu). Men det är bättre o vara besatt av Kent tycker jag. PUSS PÅ DOM :)

okej, totalt onödigt inlägg, men ja, ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0