Burning inside

Egentligen har jag inget specielt att skriva, jag känner bara för att skriva, mest för att ha något o göra. Menar, det är fredag och jag får inte göra något, ska sova snart, ska upp halv fem imorgon så jag vill inte vara hur trött som helst. Men samtidigt, jag vill inte sitta hemma på en fredagskväll och spendera den på spela.se liksom. Jag vill verkligen ut o träffa folk! Men nejdå, det får man icke göra. Så nu sitter jag här ist, vid bloggen och iTunes på högsta volym typ och shufflar. Jahapp, Madonna blandat med Sean Paul, ah men ja! Vilken tummen upp. Ääh, skit samma, jag orkar inte bry mig.

Och nu kom det Kent på min lilla shuffle, hmmmm </////3, vill gå på KENT IMORGON I ESKILSTUNA!! Men nej då, jag ska vara på Gotland. Alltså visst, det ska bli urkul o åka dit, men ärligt, jag är hellre hemma? Mjo, kanske, känns som alla ska göra något nu under veckan som jag åker bort på, faaan :( och jag som inte precis träffar folk 24/7 och nu ba, när alla helt plötsligt ska göra saker o träffas, då ska jag sitta i en stuga i Ardre, precis, ungefär omöjligt att uttala direkt och ingen vetefan vart det ligger. Hm :( äckliga skit då. men nu är det väl som det är, och jag får leva med det. Ska träffa nån av mammas kompisar och hennes familj som har en stuga på fårö, hennes son och hennes tjej! YES, semestern är fixad, sitta o glo på några kära äckliga tonåringar när mitt kärleksliv så verkligen är på topp. Uuuuuuuh!

Och när jag ändå håller på o klaga, så skulle jag kunna ta upp en massa saker till som jag vill klaga på, men en del blir för privat och annat är bara massa ältning, dessutom skulle bloggen få en pessimistisk antydan, så vafan, nu ger jag mig.
Jag kanske kommer hem levande och med massa ny livserfarenhet, (eeeh not!) , och det kan ju vara bra.
ska iaf vara ledig i TRE / fem veckor sen, sen börjar skolan, och jag är ju bara lite nervös. Bra/dåligt? No idea.
hejs, alla, jag ska bli uppäten av en kanin nu.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är inte så svårt gå bara in på ownskin och bli medlem :)

2008-07-16 @ 17:34:30
URL: http://nylanderj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0