I know who killed me

Har precis kollat på filmen I know who killed me med bland annat Linday Lohan. Hum, vad ska jag säga? Jo, det är verkligen sevärd. Okej, jag brukar vanligtvis inte gilla Lindsay Lohan och hennes filmer, men det här var verkligen inte som hennes vanliga filmer. Jag trodde det skulle vara en komedi med romantik, hade aldrig hört talas om filmen när jag laddade hem den, men det visade sig vara en, tja, rysare eller något. Stod visst skräck på nätet läste jag nu. Iaf, bra var det och jag var tvungen att titta bort ibland för att det var så obehagligt, uuuh. Dock tror jag att Lohan är lite stuck on tvillingstemat, haha, menar hon gjorde ju föräldrarfällan och nu den här, ja, ska inte säga för mkt..
Se den!


Lindsay som Dakota i ''I know who killed me''

Kommentarer
Postat av: Karin

filmen är äcklig:(

2008-07-24 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0