listjävel;)

10 favoriter:
Färg:
svart, orange, brun
Mat: lax!
Låt: det mesta med kent
Bok: Stieg Larssons Milleniumböcker, annars Harry Potter
Sport: ridning
Årstid: sommaren/höst
Veckodag: fredag/lördag
Glassmak: italienskglass, typ choklad med vanilj mmm!
Tid på dygnet: runt tolv på natten :D

9 för tillfället:
Humör: sjuk! :( hängig liksom
Smak: popcorn
Kläder: t-shirt och underkläder (a) vill inte klä på mig (a)
Bakgrund: en bild på mig (a)
Nagellack: såna ytligheter har jag inte tid med
Tid: 15:21
Omgivning: skrivbord, säng, garderob, marsvin, skräp
Irritationsobjekt: inget för tillfället

8 första: (absolut första)
Bästa vän: Marcus Rydell antar jag
Husdjur: Hade en varghund när jag var liten
Fylla: jadu, kommer inte ihåg
Piercing:  i öronen
Förälskelse: hahahaha
Musik: uuh, typ absoult kids, hit for kids. äh, säkert mamma o pappas lp-skivor
Bil: kanske en volvo?
Ord : GE MIG MERA MAT MORSAN (jag var ett matvrak),nej men kanske mama?

7 senaste:
Cigarett
: nån månad sen
Mat: popcorn!
Dryck: vatten
Biltur: ojdå, kommer jag inte ihåg
Tv-program: kollade på en film på tv igår
Spelad låt: He's a dream - Shandi
Köpta klädesplagg: kjolar, tröja, underkläder

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: näpp
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: inte vad jag vet
Kysst någon du inte känner: typ, eller jo

5 nej tack:
Kläder: för naket! mysko saker
Mat: jag är allätare!
Musik: metal, detahmetal, och annat skit
Dryck: dr. pepper. HB!
Personlighetsdrag: ojälvständig

4 saker:
Du gjorde igår kväll: titta på tv, kom på att jag är dödligt sjuk, åt mat, åmade mig
Du kan höra just nu: musik, data-surr, marsvinen, jag som snörvlar
Du inte kan leva utan: vänner, familj, vatten och mat? haha
Du gör när du har tråkigt: suckar, sitter vid datan, ligger i sängen, läser en bok

3 personer:
Du kan berätta allt för: eve, moa, mamma <3
Du tycker om: evelina gayvard, sara nordgren,josefine holm
Du inte gillar: äckliga rasister, borde finns fler än tre


2 val:
Kaffe eller te: KAFFE! hata te, älska kaffe<3<3<3
Vår eller höst: höst

1 önskan: att min lön kommer snart (a)


Kommentarer
Postat av: Josefina

Tack detsamma!

Puss & kram

2008-07-06 @ 15:54:00
URL: http://josefiiina.blogg.se/
Postat av: J

Tack detsamma! Vet du hur man fixar egen design o grejer? Adda isf min msn :) tacksam för hjälp.

2008-07-06 @ 16:02:55
Postat av: Jossan och Linda

Vi delar kanske inte musiksmak :) have a nice day!

2008-07-06 @ 16:18:03
URL: http://lthedirtytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0