Uppföljning av nyårslöften

Satt och läste igenom min blogg lite sådär, och hitta ett intressant inlägg som var skrivet några dagar efter nyår nu iår. Jag hade skrivit upp mina nyårslöften, och tänkte kolla lite sådär, nu när halva året har gått, hur det har gått för mig ;)

Så, min nyårslöften 2008:
Inte äta godis på ett år - japp, måste säga att jag lyckats ganska bra på den punkten.
Inte dricka läsk på ett år - nästan helt perfekt här också, har druckit läsk en gång i år (a)
Motionera mera - hm, beror väl på vad man jämför med, men är väl ute ett par gånger i veckan iaf
Inte ha så höga mobilräkningar - eftersom att jag har haft kontantkort nästan hela halvåret så har det lyckats :)
Ha ett nyktert år - (a)
Hålla pengarna hårt, men köpa mer kläder - nja, den punkten är väl lite vag. Men jag har ju iaf jobbat och har mkt pengar nu :)
MÅSTE köpa nya converse (a) - jupp två par nya. fast jag hatar ena som var en gåva (rosa) men använder mina andra vita flitigt!

Puh, det var ju inte så illa, trodde jag skulle ha varit sämre. Bra Emma! Nu har du förtjänat något bra, typ, ehum, ja, nått ^^
Ska fortsätta sega här vid datan nu, kolla lite OC. Eller nej, då blir jag ju super nörd, typ som gayvard! :O inte bra, inte bra. Får ladda hem en annan serie o kolla på.

Ikväll ska vi äta lasagne, för syrra är inte hemma, jag blir glad då. Av lasagnen alltså, saknar syrran.

Hejs alla!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gå med i Gratisbio och tjäna ihop poäng till antingen biochekar eller presentkort på t.e.x H&M eller Siba m.m http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50090

2008-07-21 @ 17:44:08
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: carro

du har ju ätit godis din jävel (; så så duktig har du ju inte vart ;)

2008-07-21 @ 18:52:25
URL: http://carolinelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0