Tisdag

God morgon alla!
Sitter nu på mitt rum, klockan är 09.14, iförd pyjamas, ruffsigt hår och äter frukost.
Fy fasiken, kan inte fatta att jag är uppe frivilligt nu på lovet och allt, SÅ HÄR TIDIGT:O Iaf, finns ju en anledning till att jag är uppe, är ju inte precis pigg eller så, skulle vilja sova några år till. Men jag är nämligen duktig och har ett jobb, så ska jobba idag, uuusch. ORKAR INTE. Är iaf ledig imorrn och sen bara typ massa veckor kvar och blabla, men lön snart, och det är ju bra. :)
Nu gjorde jag en lite tidsräkning i mitt huvud och jag kommer komma försent om jag fortsätter att sitta här.
Så puss o kram till alla,
nu ska jag göra ksunds restaurantliv lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0